KAUNO GEŠTALTO STUDIJŲ CENTRAS

Laisvės al. 84 - 9, Kaunas LT-44250, tel. 8-37 424848, mob.tel. 8-699-54647, rytis@gestalt.lt

________________

 

 

Efektyvus pardavimas ir profesionalus klientų aptarnavimas

Seminaro tikslas – suteikti parduodantiems/pristatantiems produktus/paslaugas reikiamas efektyvaus pardavimo ir profesionalaus klientų aptarnavimo žinias ir įgūdžius.

Seminaro metodai: metodinė medžiaga, paskaitos, demonstracijos, individualūs ir grupiniai pratimai, eksperimentinis situacijų modeliavimas, video mokymas, kt.

TURINYS

  1. Pagrindiniai faktoriai sąlygojantys paerdavimo rezultatus.
  2. Pardavimo sistema.
  3. Produktas ir jo sudedamosios dalys.
  4. Kliento įtakojimo samprata.
  5. Pardavimo proceso struktūra.
  6. Pagrindiniai dalykai į kuriuos reaguoja klientas pardavimo metu.
  7. Buvimas kaip poveikio priemonė (Asmeninio stiliaus pasireiškimo veiksniai).
  8. Pardavimo proceso pagrindinės intervencijos (vervalinės ir neverbalinės).
  9. Aktyvus kliento įtakojimas: darbas su kliento pasipriešinimais (priežastys, būdai, reakcija, taktika).
  10. Aktyvus kliento įtakojimas: darbas su kliento pasipriešinimais (technikos).
  11. Aktyvus kliento įtakojimas: darbas su kliento pasipriešinimais (pagrindinių prieštaravimų “taupyklė”).
  12. Darbas su „sunkiais“ klientais.
  13. Svarbiausi faktoriai reaguojant į klientų nusiskundimus.
  14. Klientų išlaikymo sistemos svarba.
  15. Apibendrinimas. Asmeninių veiksmų planas.

Seminaro tukmė: 16 val.

Pastaba: Jeigu seminaro dalyvių skaičius mažiau nei 8 žmonės, galima seminaro trukmė – 8 val.