KAUNO GEŠTALTO STUDIJŲ CENTRAS
Laisvės al. 84 - 9, Kaunas LT-44250, tel. 8-37 424848, mob.tel. 8-699-54647, rytis@gestalt.lt
________________
Efektyvus pardavimas ir profesionalus klientų aptarnavimas
Seminaro tikslas – suteikti parduodantiems/pristatantiems produktus/paslaugas reikiamas efektyvaus pardavimo ir profesionalaus klientų aptarnavimo žinias ir įgūdžius.
Seminaro metodai: metodinė medžiaga, paskaitos, demonstracijos, individualūs ir grupiniai pratimai, eksperimentinis situacijų modeliavimas, video mokymas, kt.
TURINYS
- Pagrindiniai faktoriai sąlygojantys paerdavimo rezultatus.
- Pardavimo sistema.
- Produktas ir jo sudedamosios dalys.
- Kliento įtakojimo samprata.
- Pardavimo proceso struktūra.
- Pagrindiniai dalykai į kuriuos reaguoja klientas pardavimo metu.
- Buvimas kaip poveikio priemonė (Asmeninio stiliaus pasireiškimo veiksniai).
- Pardavimo proceso pagrindinės intervencijos (vervalinės ir neverbalinės).
- Aktyvus kliento įtakojimas: darbas su kliento pasipriešinimais (priežastys, būdai, reakcija, taktika).
- Aktyvus kliento įtakojimas: darbas su kliento pasipriešinimais (technikos).
- Aktyvus kliento įtakojimas: darbas su kliento pasipriešinimais (pagrindinių prieštaravimų “taupyklė”).
- Darbas su „sunkiais“ klientais.
- Svarbiausi faktoriai reaguojant į klientų nusiskundimus.
- Klientų išlaikymo sistemos svarba.
- Apibendrinimas. Asmeninių veiksmų planas.
Seminaro tukmė: 16 val.
Pastaba: Jeigu seminaro dalyvių skaičius mažiau nei 8 žmonės, galima seminaro trukmė – 8 val.